Cikk/Anyag: Magyarország vasúthálózata Trianon előtt és után - kommentár nélkül

Tisztelt Fónagy Úr! Kedves János!

Gratulálok a tegnap esti, az infó rádióban készült interjúdhoz. A hazai ötöttpályás közösségi-/tömeg-közlekedési hálózat megmentéséhez, megőrzéséhez - és reményeim szerint - jövő évtől kezdődő, európai színvonalú fejlesztéséhez szeretnék néhány illusztrációval is hozzájárulni.

Egyúttal azért remélem, hogy a jövőben a másik környezetbarát közlekedési mód, a személy-, teher-hajózás, a kombinált közlekedés, szállítás (RoRo, RoLa, stb.) a dunai-, tiszai-, drávai nemzetközi vízi-turizmus és kikötőhálózatának integrált tervezésével és komplex fejlesztésével is lesz lehetőséged, az ország és a nemzet érdekében foglalkozni. (Nemzetközi Duna Túra, Nemzetközi Tisza Túra, EuroVelo EV-6. sz. Duna-menti nemzetközi kerékpárút-hálózat, Duna-menti Limes-út, mint UNESCO Világörökség-várományos, stb.) Ehhez étvágygerjesztőnek előzetesen küldök néhány képet és leírást a kontinentális Európában első, Budapesten és a Dunán pár napon belül bemutatkozó kétéltű, városnéző buszról.

Egyúttal javasolom, ha időd engedi, kattints rá az alábbi linkre:

http://www.youtube.com/watch?v=694eVPrfxeA&feature=channel_page

2009.04.15. dr. Fónagy János sajtótájékoztatója Hónig Péter miniszterjelölti meghallgatása kapcsán



Baráti üdvözlettel:


--
Péteri László
okl.ép.mérnök, egyetemi tanársegéd
ny.min.vez.főtanácsos, belkereskedelmi-
idegenforgalmi szakértő

mobil: 06 30 319 2033



Guruló hajó, vagy úszó busz? Pesti városnézés kétéltűvel


























Cikk/Anyag kategóriája:
Cikk/Anyag szerzője: realzoldek []
Cikk/Anyag beküldője: realzoldek [webmester@realzoldek.hu]
Cikk/Anyag beküldve: szeptember 16, 2009
Utolsó módosítás: szeptember 16, 2009

A nyomatvány forrása Reális Zöldek Klub