A Miniszterelnök javaslata Juhos Lászlónak:
Dátum: 2020. September 12. Saturday, 10:16
Rovat: Média


Orbán Viktor miniszterelnök javasolta 2017-ben Juhos Lászlónak, hogy a közmédia által sugárzott tartalmakkal kapcsolatos panaszát az MTVA-nak küldje meg!

2017-ben írták, Orbán Viktor miniszterelnök úr képviseletében Juhos Lászlónak, hogy a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Közönségszolgálata felé jelezheti a panaszát. (A válaszhoz teszem hozzá a kifogását: Juhos László)

Juhos jelezte a kifogását a választ minden esetben Dobos Menyhért küldte meg:

A reális zöldek véleménye nem releváns!

Juhos, Dobos Menyhért válasz orvoslása céljából panasszal a MÉDIATANÁCSHOZ fordult. A MÉDIATANÁCS minden esetben rábólintott Dobos Menyhért válaszára.

Ennyit a közszolgálat sokszínű műsorszolgáltatásáról.



Múlt idézés, TÜKÖR az első Orbán kormány idejéről:

A vízkár teljes költsége 1999-ben 34.3 milliárd forint.

Az Új Magyarország írja, 1999-ben:

Pótolhatatlan nemzeti értékeink a folyók mentém

Csomópont, ahol találkozik a közút, vasút és a vízi út.

Az írás Magyarország és Közép - Európa jelentős kereskedelmi központjára a Csepel –sziget szabad kikötőre vonatkozik.

Az első Orbán kormány 1999-ben fogadta el az autópálya – fejlesztési koncepciót.

A Népszabadság megjelent írások 1999. március 9-én:

Hollóházai földcsuszamlás

Kelet –Magyarország védekezik

Az országos gátrendszer felén készültség van

Átszakadta nyári gát Nagyarnál, 127 ember kiköltözött

Katona Kálmán szerint lesz elég pénz a belvíz sújtotta belvíz katasztrófa megelőzésére

Népszabadság, 2000. január 22.:

Konferencia a kanyargós Dunáról.

A konferencián HajósyAdrienne, a Duna Charta képviselője kijfejtette: a Dunának ezen a szakaszán sosem volt kanyargós főága. A víz Szigetközben a mellékágak folytonosan változó medrében futott. Az is problémát jelent, hogy ökológiai monitoring során még nem gyűlt össze elegendő adat a meder és az élővilág változásáról, így az újabb átalakításhoz nincs valódi támpont.

Kommunikációs a tanácsok 1999-ben a Fidesz frakciónak:

Gyártani a jó híreket, hallgatni a rosszakról

https://www.klimarealista.hu/tervjavaslat-tennivalok-hazank-vizhaztartasa-korul/


2017-ben Orbán Viktor miniszterelnök úr képviseletében

íródott Juhos Lászlónak a reális zöldek elnökének

, előtte a felvezető szöveg:

Fazekas Sándor miniszterre nem tartozik a folyami hajózás!

Fazekas miniszter számára közömbös, hogy a mezőgazdaság termékeit milyen közlekedési eszköz igénybevételével exportáljuk.

Illés hagyatékától Fazekas a mai napig képtelen szakítani!

A reális zöldek 2001-ben felhívták Orbán Viktor miniszterelnök figyelmét: „Távozzon a triumvirátus!”

A magyar mezőgazdaság számára 2011-ben nemcsak a belvíz okozott kárt, hanem emberi tényező is. A rendszerváltás óta a paraszt tárca élére nem került ilyen gyenge, szakmailag képzetlen, mezőgazdasági, vízügyi, környezetvédelmi gyakorlati tapasztalatok nélküli három vezető, mint került 2010 után.

A Vidékfejlesztési Minisztérium élére került triumvirátus: Fazekas Sándor miniszter, Illés Zoltán államtitkár, Ángyán József államtitkár minimális gyakorlati tapasztalattal nem rendelkezik feladata ellátásához.

Illéstől ás Ángyántól, Orbán már megszabadult.



Miniszterelnöki Kabinetiroda
Levelezési Osztály
Juhos László úr
részére
E-mail: juhos.laszlo@chello.hu
Iktatószám: I-1L/ME/1671/2017



Tisztelt Uram!

Orbán Viktor miniszterelnök úrnak címzett levelét, amelyben a hajózás szerepének fontosságát hangsúlyozta, megkaptuk.

Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek azt, hogy figyelemmel követi Miniszterelnök úr nyilatkozatait, és ezáltal Magyarország Kormányának munkáját is.

Megkeresésével kapcsolatban a Miniszterelnöki Kabinetiroda Levelezési Osztálya az alábbiakról tájékoztatja Önt.

Szeretnénk felhívni a szíves figyelmét arra, hogy a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rend. értelmében Miniszterelnök úr valamennyi egyedi, szakmai, szakigazgatási és hatósági kérdésben az illetékes szervek, illetve szakminisztériumok álláspontjára támaszkodik, így egyéni megkeresések és igények tekintetében elbírálási lehetőséggel sajnos nem rendelkezik.

Tekintettel arra, hogy a közlekedést érintő kérdések a fent hivatkozott kormányrendelet 109. §-a alapján a nemzeti fejlesztési miniszter feladat- és hatáskörébe tartoznak, ezért tisztelettel arra kérjük Önt, hogy segítse Miniszterelnök úr munkáját azzal, hogy a megkeresésével közvetlenül az illetékességgel és hatáskörrel rendelkező Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz fordul az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Cím: 1011 Budapest, Fő u. 44-50.

E-mail: ugyfelszolgalat@nfm.gov.hu

Ügyfélszolgálat telefonszám: +36-1-795-6766, +36-1-795-3832, +36-1-795-6816

Reméljük, hogy a felelős minisztérium kimerítő válasszal szolgál majd Önnek!

Tisztelettel tájékoztatjuk Önt továbbá arról is, hogy a közmédia által sugárzott tartalmakkal kapcsolatos panaszát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Közönségszolgálata felé jelezheti az alábbiakban ismertetett elérhetőségeken:

Postacím: 1037 Budapest, Kunigunda útja 64.

Telefonszám: +36 1 795 5050

E-mail: kozonsegszolgalat@mtva.hu

Engedje meg, hogy mind Miniszterelnök úr, mind a magam nevében jó egészséget kívánjak Önnek!



Kobza Csilla osztályvezető asszony megbízásából, üdvözlettel:


Gyimesi Pálma
közkapcsolati referens
Levelezési Osztály
Telefon: 06 (1) 795-5000
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 1-3.
Web: http://www.kormany.hu/hu/miniszterelnoki-kabinetiroda





A szabályozási munkákat a vízügyért a 19–20. századfordulón felelős Magyar Királyi Földművelésügyi Minisztérium végeztette el. A 20. század eleje óta sorra épültek a hajózási akadályokat kiküszöbölő (többségükben öntözési célokat is szolgáló) vízlépcsők, melyek mindegyike tartalmazott legalább 700 tonnás uszályok átbocsájátásra képes hajózsilipet. (A Ferenc-csatornán a Deák Ferenc zsilip, 1875, a Hármas-Körösön Bökény, 1905, Békésszentandrás, 1942, a Sajón Tiszapalkonya, 1910, a Soroksári-Dunán a Kvassay-zsilip, 1912, a tassi vízlépcső, 1924, a Sión a siófoki vízlépcső, 1943, a Tiszán Tiszalök, 1951, Kisköre, 1973, a Keleti-főcsatornán Tiszasasvár, 1952.) Tervek születtek a Dunát az Adriával a Dráva révén összekötő hajócsatorna építésére is.









A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=7122