Orbán Viktor előrelátása, elnyerte a reális zöldek tetszését!
Dátum: 2020. September 04. Friday, 16:40
Rovat: Országgyűlési tudósítások


A Miniszterelnök úr sejtése szerint: Lengyelország lesz Európa új Németországa.

A reális zöldek osztják, azonosulnak Orbán Viktor előrelátásával, időben jelezték, hogy Magyarország ne szúrja hátba Lengyelországot, ennek ellenére hátba szúrtuk Lengyelországot!:

http://www.realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=6960

"Európa hajója megfeneklett”(Orbán Viktor)

A Miniszterelnök úr véleményéhez teszik hozzá a reális zöldek, a Duna hazai szakaszán. Levél a Miniszterelnök úrnak a Duna és Lengyelország ügyében, még annak érzékeltetése, hogy a klíma kérdéskörében tévúton jár a Kormány.

Az kimaradt a Miniszterelnök úrnak küldött levelünkből, hogy hallgassa időnként a KVARC rádiót:



Orbán Viktor úr
miniszterelnök

Emlékeztetek Miniszterelnök úr ígéretére.

2018. december hónapban az Országház félemeletén történt találkozásunk során Miniszterelnök úr megígérte nekem, hogy a Duna hazai szakaszának a hajózhatósága ügyének utána néz.

„Készen állunk egy új Közép-Európa felépítésére. Magyarország készen áll arra, hogy szomszédaival, köztük Romániával, felépítsen egy új Közép-Európát” (Orbán Viktor miniszterelnök Temesvár)

Széchenyi István mondta:

„Die Donau soll das Tor, die fremde Lander sein!”

„A Duna legyen kapu idegen országok felé!”

Szerencsésebb sorsú nemzetek már nem tartják számon, hogy volt idő, mikor a magyarok is beletartoztak az európai hajós nemzetek népes családjába, - gróf Széchenyi Ödön merész hajó útjáról valamikor fél Európa lelkendezett.

A gazdaságföldrajz angol irodalmában a hazánkhoz hasonló helyzetű országokat a „landlocked” jelzővel minősítik. Ez azt a hátrányt fejezi ki, hogy a kontinens belsejébe „bezárt” országnak nincs tengeri kijárata, kikötője, ezért termékeit csak a kontinensen belüli, nagyságrendekkel költségesebb földi szállítással tudja a világpiacra juttatni. A bezártság megszüntetése tehát a „bezárt” ország gazdasági fejlődésének, versenyképességének előfeltétele.

Putyin elnök úr Budapesten a folyami hajózás fontosságát hangsúlyozta. ( Hozzá teszem a paksi bővítés reaktor tartályai szállítása okán)


A csehek, Masaryk, 1914-ben felismerte a független cseh állam létrehozásának az útjában Csehország tengeri kijáratának a kérdése áll. Csehország napjainkban felújítja három hamburgi kikötőjét, amelyeket a versailles-i szerződés alapján 1929-ben 99 évre kapott használatra a korabeli Csehszlovákia.

Magyarország egyetért az EU klímacéljaival, de ez nem járhat áremelkedéssel. A teljes karbonsemlesség elérése 2050-re szinte vállalhatatlan terheket jelentene, ezért ennek költségeihez az uniónak hozzá kell járulnia.(Orbán Viktor)

„Egy tagállam ebben a szakaszban nem vállalhatja el a célkitűzés megvalósítását, és az Európai Tanács erre 2020 júniusában tér vissza." (European Council meeting (12 December 2019)
Ez az egy tagállam Lengyelország. Magyarul, ha Magyarország nemet mondott volna, akkor most az lenne a papírban, hogy két tagállam. Lengyelországban úgy a kormánypárt, mint az ellenzék elsősorban lengyel. Ezért nem lehet őket egymás ellen kijátszani. "Ha nem írjátok alá, mindent megteszünk azért, hogy a másik oldal kerüljön hatalomra." Nálunk a balos ellenzéknek ismeretlenek ilyen fogalmak, mint haza, munkások munkahelyeinek megőrzése, nyugdíjasok, közbiztonság, stb. Ezért aztán, ha a Fideszben volna is szándék tisztességes, a haza érdekeit szem előtt tartó politikát folytatni, mindig ott a revolver, hogy "mást is hatalomra segíthetünk".

Budapest, 2019. december 15.

Tisztelettel: Juhos László, elnök

https://www.klimarealista.hu/ujabb-megszolalas-a-karc-fm-radioban/











A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=7101