Kezdődik az eljárás a Sigyn – Kapitány ellen
Dátum: 2020. April 29. Wednesday, 17:43
Rovat: Média


Jurij C. védő ügyvédje és VIKING Cruises sem érez felelősséget a Hableány katasztrófájában.

A reális zöldek a sajnálatos eseményről több összeállítást tettek közé, a honlapjukon, amelyek alapján Jurij C. felmentését prognosztizálják.

Magyarország a Duna folyamon való szabad hajózást 1948-ban vállalta, akkor még államformánk köztársaság volt.(Belgrádi Egyezmény). A Belgrádi Egyezményt 2000-ben az első Orbán kormány országlása idején a Magyar Országgyűlés ismételten becikkelyezte.

A Belgrádi egyezményben vállaltuk, hogy a hajózási feltételek biztosítása érdekében fejlesztéseket végzünk, a Dunán a szabad hajózási feltételek biztosítása céljából.

Fejlesztés helyett a Duna folyam hazai szakaszára a rendszerváltást követően a magyar politikai elit VITÉZ CSOMÓT kötött.

A Duna budapesti szakasza 1900-ig épült ki, ahhoz a Főváros az elmúlt 120 év alatt semmit sem tett hozzá. Miközben minden Duna menti város, jelentős fejlesztéseket hajtott végre, még Belgrád is, amely város ugyan nem közvetlenül Duna menti város.

A Margit híd alatt hegymenet megkezdéséhez kevesebb mint 80 méter szélesség áll rendelkezésre, ez bizony kevés.

Hozzá teve két párhuzamosan haladó hajó között minimálisan 50 méter oldal távolság megtartása kötelező.

Nem csak ez kevés, hanem kevés a 3 kilométer budapesti Duna hossza, ami a Szálloda Hajók kikötése számára rendelkezésre áll.

A reális zöldek nem utólag okosok időben jeleztük a FŐVÁROSNAK!









A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=6791