ALBEL ANDOR
Dátum: 2020. January 19. Sunday, 20:02
Rovat: Közéleti magazin





"1918-ban elcsatolták az ország kikötővárosát, Fiumét, elvették a hadi és
kereskedelmi hajóinkat. 1940-re a Duna - tengerhajózás révén Budapest, mint
kikötőváros is európai rangra emelkedett, aztán fél évszázadon át még
próbálta őrizni rangját. Az utolsó tengeri hajónkról, a Vörösmartyról 2000.
október 16-án, Amszterdamban vonták le a magyar lobogót."

Szalma Botond kinyírása az első Orbán kormány országlása idején kezdődött.
A Hajós ember kinyírását folytatta a KDNP, amelyre egy lapátot a
Miniszterelnök úr is rátett, Sólyom Lászlóval közösen.
Orbán Viktor miniszterelnök úr, aki meghatározó szorgalmazója Európa-Ázsia
kapcsolat rendszerének szorgalmazója mondta:
"Hajó alkalmazkodik a vízhez" (Orbán Viktor , Kossuth Rádió, 2016. december
2., 07:58 óra)
Sólyom László, Magyarország zöld államfője megüzente Brüsszelnek, hogy az EU
gondoskodjon arról, hogy a hajók méretét faragják a hajó tulajdonosok
kisebbre, hogy azok a Duna magyarországi szakaszán képesek legyenek hajózni.
A Sólyom László, víz konferencián Zaragozában a mellére tűzte a Duna- Kör
jelvényét és üzent Brüsszelbe, hogy az EU gondoskodjon a Dunám közlekedő
hajók faragásáról.
A FIDESZ frakció és az első Orbán kormány felellősége nem vitatható. De hogy
a harmadik 2/3 után is szőnyeg alatt a Duna hajózása az talány.
Megérett az idő Szalma Botond becsületének a helyreállítása céljából.
Az állam ott maradhatott volna a MAHART-ban, ha az első Orbán kormány
országlása idején a MAHART éléről nem rúgják ki Szalma Botond
vezérigazgatót.
Nem az a probléma, hogy Orbán Viktor és Sólyom László bakancsos turista
mennyi ostobaságot mondott, hanem az, hogy erről a Kossuth Rádió nem adott
hírt, annak ellenére, hogy Sólyom véleményétől eltérő vélemények a Duna
hajózhatóságát illetően a reális zöldek honlapján tucat számban elérhetők.
Szalma Botondnak a hajósok világszövetsége alelnöké megválasztása a
közszolgálatban nem kapott hír értéket!
A reális zöldek többször kérte Dobos Menyhért vezérigazgatót a Duna
hajózhatóságának kiegyensúlyozott bemutatására.
Dobos úr a reális zöldek valamennyi kérését elutasította, amelyhez a
MÉDIATANÁCS statisztált.
A Duna Bizottsággal a Magyar Köztársaság 1948-ban kötött egyezményt. Az
Egyezmény 1948. augusztus 18-án kötetett Belgrádban és az 1949-évi XIII.
törvénnyel került becikkelyezésre a Dunán való hajózás rendjének
szabályozása címmel
A belgrádi egyezmény aláírói hatvan éve korábban tisztában voltak azzal,
hogy a Duna Budapest feletti szakászán a hajózási feltételek biztosítása az
állomok közös ügye, tehát napjainkban Magyarország és Szlovákia közös ügye.
Közös ügy megbeszélésére elől az egymást váltó kormányok 28 éve kitérnek.


ALBEL ANDOR by Reálzöldek Reális Zöldek Klub on Scribd










A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=6493