FÖLD NAPJA, 2019. március 30.
Dátum: 2019. March 30. Saturday, 08:38
Rovat: Közéleti magazin


A WWF nemzetközi alapítvány elnöke Fülöp herceg Erzsébet királynő férje. A királyi család gazdagságának egyik forrása az, hogy a királyi család birtokában van a British Petróleum részvénytársaság részvényeinek nagy része.

A királyi család, hogy az üzleti életben az olaj lobbihoz fűződő érdekeltségét a közvélemény előtt ellensúlyozza, Fülöp herceg javaslatára az afrikai nagy vadak védelmére alapítványt hozott létre. Az alapítvány később az afrikai nagy vadak védelme helyett a Föld környezetvédelmének céljára szakosodott, WWF alapítvány név alatt számos országba, köztünk a mi hazánkba is beépült.
A reális zöldek egyenlőség jelet tesznek a NÉGY MANCS és a WWF alapítvány köze.
A WWF nemzetközi alapítvány a magyar vidék lakosságának, a mezőgazdaságból élőknek a többszörösét okozta annak a kárnak, amit a NÉGY MANCS a libatenyésztőnek okozott.
A legnagyobb veszélynek a jövőt illetően a reális zöldek azt tartják, hogy a WWF által terjesztett hazugságok lapján egy egész generáció szocializálódott.
Ezt nem csupán a reális zöldek állítják, hanem Szarka László, akadémikus/kutató is:
http://www.realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2462

Persányi Miklós javaslatára Márkus Ferencnek, a WWF Magyarország igazgatójának Kovács Kálmán államtitkár Lovagkereszt kitüntetést adott át. Annak az alapítványnak az igazgatójának, amely jelentősen hozzájárult a hazai gabona intervenciós értékesítésének elnehezítéséhez, segítő kezet nyújt a pécsi Pannon Powernek, hogy a magyar erdőket tüzelje el a szenes kazánjaiban.
Szégyen és gyalázat, hogy miközben hajók futnak zátonyra a Dunán a zöld tárca Magyarország boldogulásával szemben ténykedő alapítvány képviselőjének a vállát veregeti.
A WWF Alapítvány a Duna mozgalmakkal együtt fellép a Duna hajózhatóságával szemben, a hajók méretét kívánják a Dunához szabni. Ezzel szemben a jelenleg érvényes úszóegység-méreteket és hajóút kategóriákat az ENSZ-EGB Folyamhajózási Bizottsága 1992 nov. 12-i ülésén határozta meg. Ezeket az Európai Közlekedési Miniszterek Konferenciája (Conférence Européen des Ministers du Transport – CEMT) jóváhagyta. Ezek szerint a Duna magyarországi szakaszát VI.b kategóriájú, MVSZ90 (a 90 %-os valószínűségű, az Ipoly torkolatáig 930, onnan Budapestig 960, majd a déli országhatárig 1040 m3/mp vízhozamhoz tartozó munkavízszint) esetén legalább 25 dm merülés (szemcsés mederben 27 dm, sziklás mederben 28 dm vízmélység mellett) kétirányú, 24 órás forgalmat lehetővé tevő 120 m széles hajóúttá kell kiépíteni.
Ez hagyományos folyamszabályozási módszerekkel (sarkantyúk, párhuzamművek) nem megvalósítható, a hajózással szemben támasztott követelményeket csak duzzasztással lehet kielégíteni. A WWF akadályozója a Duna duzzasztásának, a folyó környezetbarát közlekedési folyosóként való igénybevételének.
Európa folyóin a hajózáshoz szükséges vízszintet évszázadok óta keresztgátakkal és a melléjük épített hajózsilipekkel biztosítják. A kotrás, a sarkantyúzás, mederstabilizáció, mint kiegészítő megoldás kerül alkalmazásra. A keresztgátak további előnye, hogy azokba amióta Jedlik Ányos megalkotta a dinamót, olyan villanytelepeket tehetünk, amelyek ingyen üzemanyaggal szolgáltatnak villamos energiát. Ha a vízi szállítás európai léptékkel rendelkezésre állna úgy rossz termés esetén, mint a 2003-ban bekövetkezett aszály, a takarmány ára nem szökik az égbe, és nem kell feleslegesen megtizedelni az állatállományt. Jó termés esetén, mint ami 2004-es volt, a többlet egyrészt a nagyobb állatállománnyal feletethető, másrészt igen olcsón kiszállítható az országból.
Reméljük Márkus lesz olyan lovag, hogy a Duna Pozsony feletti szakaszán is végig gyalogol és követeli a Duna menti államoktól, hogy a hajókat szabják át WWF javaslata szerint. Persányi miniszter ellenmondásos személyiség. A héten folyt le a Magyar Országgyűlés plenáris ülésén az NFT 2-ről szóló vita. Persányi volt az egyetlen, aki szólt a hajózás fejlesztésének a fontosságáról, ezzel szemben Márkus kitüntetését javasolja, a magyar gazda első számú közellenségét.

Budapest, 2006. október 20.

Juhos László, a Reális Zöldek Klub elnöke









A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=5904