Állami korrupció?
Dátum: 2018. September 09. Sunday, 13:23
Rovat: Közéleti magazin


Tasó László államtitkár, hajózni szeretett volna, beosztásába került, kirúgták. Szijjártó Péter miniszter, rögtönöz?

Fónagy János államtitkár a helyén van.

A reális zöldek 10-es korridor melletti lobbi tevékenységét – gyakorlatilag a VII. korridorral szemben - egy fajta „állami korrupciónak” tekintik.

A reális zöldek civil szervezet tagjai körében létezik egy szent akarat, tesznek a haza javára.

Egyenesen kötelességünknek tartjuk, hogy a Kormány stratégiáját érintően új szempontokat előhozzunk.

Mi úgy gondoljuk, ehhez megvan a teljes jogunk, gondolatszabadság alkotmányos jog.

Budapest – Belgrád összekötése.

A két főváros összekötésének áruforgalom kiszolgálása céljából, legkisebb környezeti terheléssel járó közlekedési eszköze a hajó.

A kínai hitel kijárása nem a Budapest – Belgrád vasút megépítésére céljából történt!

A külső költségek szempontjából a belvízi hajózás teljesítménye - különösen a környezetszennyezés és a munkabiztonság szempontjából - jobb bármely más közlekedési módénál. A kevésbé energia érzékeny, tisztább és biztonságosabb közlekedési módokra való áttérés egyik meghatározó iránya a belvízi személyszállítás és teherfuvarozás részarányának növelése a közlekedési munkamegosztásban. Az Európai Unió célja, hogy megerősítse a belvízi hajózás versenyhelyzetét a közlekedési rendszerben, és megkönnyítse a belvízi hajózás integrációját az intermodális logisztikai láncba. Az Európai Bizottság ezért indította útjára 2006-ban a belvízi szállítás előmozdításáról szóló, hét éves NAIADES cselekvési programot,

E forrás igénybevételét az egymást váltó kormányok elmulasztották!

Fellegi Tamás abban egyezett meg a kínaiakkal, hogy kölcsönt hazánknak a Duna Budapest alatti szakaszának zavartalan hajózhatóságának a megoldása céljából adnak.



Tasó László, a közlekedésért felelős államtitkár mondta:

„Ha már egyszer megadatott nekünk, használjuk is ezt a csodálatos kék szalagot. Ha sikerül bekötnünk a Dunát a Rajna - Majna hajózási hálózatba, akkor a tengeri kikötőkbe beérkező áru olcsóbb és környezetkímélőbb úton tud majd eljutni célállomására." (Tasó László, államtitkár; Épülő Magyarország)



Az Államtitkárnak a nyilatkozata a beosztásába került.



Fónagy János államtitkár még a helyén van.



Fónagy János úr

államtitkár

Tisztelt Államtitkár úr!

A reális zöldek fontosnak tartják vasút hálózat fejlesztését.

Szijjártó Péter miniszter indoklását, hogy Koper kikötő elérését a Budapest - Belgrád vasútvonal fejlesztése elősegítené, nem tartjuk szerencsés nyilatkozatnak.

A Szlovéniában lévő KOPER kikötő távolabbra van Belgrádtól, mint Budapest - Belgrád közötti távolság. Szlovéniába, Horvátországon vezet az út!

Államtitkár úr kedves figyelmébe ajánlom a reális zöldek honlapján közzé tett írásokat. Fontosnak tartom, hogy a szakértelem szerepe és tisztelete érvényesüljön, a rögtönzések helyett.

http://www.realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=4487

http://www.realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=4486



Üdvözlettel: Juhos László, reális zöldek elnöke









A cikk tulajdonosa: Reális Zöldek Klub
http://realzoldek.hu

A cikk webcíme:
http://realzoldek.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=5466