Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók


Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
A középkori magyar hatalom végzete ismétlődik meg!
Országgyűlési tudósításokA kormány megy a Duna- Kör által kijelölt úton!

https://iho.hu/hirek/fenekbordakat-sarkantyukat-epitenek-a-dunaba-hogy-evente-legalabb-300-nap-hajozhato-legyen-a-folyo

Népképviselet helyett diktatúra a Duna ügyében a reális zöldek szerint.

(Részlet politikai nyilatkozatból, amelyet Orbán Viktor (FIDESZ), Kövér László (FIDESZ), Kósa Lajos (FIDESZ), Varga Mihály (FIDESZ), Hörcsik Richárd (FIDESZ), Németh Zsolt (FIDESZ), Kocsis Máté, Harrach Péter (KDNP) nyújtott be az Országgyűlés, 2020. május 2-án sorra kerülő ünnepi ülésére. Politikai nyilatkozat címe: Magyarország népképviseleti rendszerének harminc évvel ezelőtti visszaállításáról

Széchenyi István mondta:

„Die Donau soll das Tor, die fremde Lander sein!”

„A Duna legyen kapu idegen országok felé!”



A kormányoldal nem tartja számon, hogy volt idő, mikor a magyarok is beletartoztak az európai hajós nemzetek népes családjába, - gróf Széchenyi Ödön merész hajó útjáról valamikor fél Európa lelkendezett.

A Kormány saját ígéretét nem tartja be. 2018 után a kormány szerkezete úgy alakult, hogy a szakmai felelősség elkendőzésre kerüljön. A megígért párbeszéd helyett a reális zöldek a diktatúra jegyeit vélik látni a Duna ügyében. Orbán Viktor miniszterelnök Juhos Lászlónak személyesen ígérte meg, hogy a Duna hajózhatósága kérdéskörének utána néz.



Nemzeti Hajózási Stratégia - Magyarország és fővárosa a víz felé fordul

2012. szeptember 19. 9:00

A Nemzetgazdasági Minisztérium Tervezéskoordinációért Felelős Államtitkárságán működő Közlekedési Munkacsoport közzéteszi a Nemzeti Hajózási Stratégiát, avagy Magyarország és fővárosa a víz felé fordul című stratégiai vitaanyagát konzultációs céllal, amely az egykor világszínvonalú magyar hajózás és hajóépítés, valamint az európai közlekedési rendszerbe illeszkedő kikötőhálózat felélesztését és modernizációját kívánja elindítani, valamint a fő fejlesztési irányokat kitűzni.

A NHS megoldást kíván nyújtani olyan, a főváros lakosságát is érzékenyen érintő feszültségforrásokra, mint például a folyamatosan növekvő budapesti szállodahajó forgalom magas színvonalú kiszolgálása a belvároson kívül, a hajók fővárosi és agglomerációs közlekedésben betöltött szerepének növelése, vagy a főváros által körbenőtt, ezért forgalom-csatlakozási problémákkal küzdő Csepeli Szabadkikötő áruforgalmának fokozatos áttelepítése egy arra közlekedéslogisztikai szempontból ma már sokkal alkalmasabb helyszínre.

A dokumentum célja, hogy megkezdődjön egy párbeszéd, és ez alapján elkészülhessen az a stratégiai program, amelynek végrehajtásával a magyar hajózás újra elfoglalhatja az őt megillető helyét Európában, és a továbbiakban a közlekedésből és áruszállításból származó hasznok maximalizálása a társadalmi terhek minimalizálása mellett történjen.

A vitairat készítői véleményeket, javaslatokat várnak a Nemzetgazdasági Minisztérium hajozas@ngm.gov.hu e-mail címére a szakemberektől, az érintett vállalkozásoktól, szakmai-társadalmi szervezetektől, a lakosságtól, illetve mindenkitől, aki támogatni kívánja a magyar hajózás ügyét.

(Nemzetgazdasági Minisztérium, Tervezéskoordinációért Felelős Államtitkárság)

Sarkanytyúkkal a Duna hazai szakaszának rendezése nem oldható meg! A Paks II. bővítés blokkjaihoz szükséges talaj mechanikai követelmény nem biztosítható. A párizsi békeszerződés (1947.vfebruár 10.) VII. rész „A DUNÁRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK” cím alatti 38. cikkelye kimondja a Dunán való hajózás szabadságának az elvét.

A Dunát és környezetét kilenc ország egyforma büszkeséggel vallja magáénak, azzal a biztos tudattal, hogy ez a völgy népeik otthona, éltetője évszádok óta. A több fővárost és világvárost teremtő folyó az általa összekötött népek jelképe lett. A Duna neve megjelent a népdalainkban a nemzeti imádságunkban a Himnuszban.

Őseinket felhozád

kárpát szent bércére,

Általad nyert szép hazát

Bendegúznak vére.

S merre zúgnak habjai

Tiszának, Dunának,

Árpád hős magzatjai

Felvirágozának.



A Duna-Majna- Rajna csatorna megnyitásával a Fekete- tengert és az Északi tengert összekötő, 3500 kilométeres transzkontinentális víziútrendszer keleti gerincévé vált.

Az ENSZ-EGB Folyamhajózási Bizottsága 1992. március 12-én hozott 30. számon határozatot a Duna hajózhatóságáról.

A Bizottság 30. sz. határozata értelmében a Duna magyarországi szakasza Szap (a bősi alvízcsatorna torkolata) és Budapest között VI/B, míg Budapest és a déli országhatár között VI/C kategóriájú nemzetközi jelentőségű víziút.

A 378 km hosszú magyar Dunán a több mint 50 hajózási akadály (gázló, szűkület) fele (28) a 170 km hosszú Szap - Budapest szakaszon található, ahol gyakorlatilag folytonos, 5 – 20 km között változó, összesen mintegy 40 km hosszú sorozatot alkotnak.








Dátum: 2021. January 30. Saturday, 15:20 Szerző: realzoldek
 
Kapcsolódó linkek
· Cikk keresés: Országgyűlési tudósítások
· Írta: realzoldek


A legolvasottabb cikk ebben a rovatban: Országgyűlési tudósítások:
Juhos László, gyanúsított első vallomása:

 
Cikk értékelése
Átlagolt érték: 0
Szavazat: 0

Értékeld ezt a cikket:

Kiváló
Nagyon jó
Jó
Átlagos
Rossz

 
Beállítások

 Nyomtatható változat Nyomtatható változat

 Küldd el levélben! Küldd el levélben!

 
Kapcsolódó rovatok

Országgyűlési tudósítások



Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.27 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::