Belépés | Regisztráció

 Kezdőlapnak!

 Kedvencekhez! | (CTRL + D)
A Reális Zöldek Klub tudományos háttérének a művelői

Megnyitás külön ablakban
 
Tartalom
icon_home.gif Főoldal
realzoldek150.gif 
· Állásfoglalás
· Elérhetőség
· Bemutatkozás
· Közlemények
· Tájékoztató
· RZ Vélemények
· 20 éves a RZK

rzvlogo.gif 
null.gif Reális Zöldek Klub
null.gif környezetpolitikai
null.gif lapja
· Archívum

Közösség
· Hírek
· Hír rovatok
· Hír archívum
· Vélemények 1
· Szavazások
· Általános fórum
· Vélemények
· Tartalmas írások
· Kapcsolat
· Honlap Térkép
· Fórum
 
Google Kereső
Google

Keresõ
Keresett szöveg:

WWW
realzoldek.hu

SafeSearch::


Részletes Keresõ
 
Ott vagyunk a Facebookon
Reálzöldek Reális Zöldek Klub

Névjegy létrehozása

 
Facebook oldalak

Hárfás Zsolt

Atomenergia Info



 
A Reális Zöldek Klub eszmeiségét kifejező írások szerzői

Megnyitás külön ablakban
 
CAMPING
Mediterrán körülmények SIKONDÁN a fürdő mellett!
RIEDEL RENÉ
+36 20 991 3209
+36 72 481 981
7300 Komló-Sikonda
info @ medianocamping .hu medianocamping.hu
FACEBOOK
 
Vélemények

A ReálZöldek véleményei olvashatóak még az alábbi honlapokon:


Greenfo hírlevél!


 
Történelmi
Évfordulók


Évforduló naptár

 
Zöld Válasz

Zöld Válasz
 
Elnökségi meghívó 2016. január 15.

- Elnökségi meghívó 2016. január 15-ére
- Mellékletek
- Az elnökségi ülés előadásai és fényképek
- BÜNTETÉS
 
Juhos László vallomások

Első

Második

Harmadik

Negyedik

Ötödik

Hatodik

Hetedik

Nyolcadik

Kilencedik

Záró válogatások

Határozat

 
Tubes!
Fejér Levente



Tubes !   
DOC  vagy 
RTF  vagy PDF  formában


Tubes !

Amikor a valódi szakemberek a lokátor minden szempontból optimális Zengői elhelyezése mellett kardoskodtak, akkor a Zengő – Budapest – Ungvár – Belgrád - Zengő térség mélyrepülésekre – különösen a Duna feletti mélyrepülésekre - irányuló lokátoros felderítési igényeit tartották szem előtt. Ezért ez az, a területi bázis, melyhez minden más lokátor telepítési megoldást illik viszonyítani.

Mi az a mérce, amivel a telepítési változatok hatékonyságát mérni lehet? Többfajta ilyen mérce létezik. Az egyik célirányosan az, hogy különböző telepítési helyeken, különböző terepszint feletti magasságú mélyrepüléseket (pl.60m, 100m, 160m, 250m, 400m) feltételezve, mekkora a védetlen terület nagysága, illetve a védetlen terület nemzetgazdasági értéke. A nemzetgazdasági értékre mértékadó lehet, a védetlen lakosság létszáma, védetlen nemzetgazdasági termelési kapacitás, illetve a védetlen villamos-energia termelési kapacitás. (Megemlítem hogy a potenciális támadó légi eszközök nagy valószínűséggel 60-100m közötti magasságon repülnek. A gyakorlott pilóták által vezetett atak Wigen előírt legkisebb repülési magassága 15m a fák felett, illetve 10m a tenger felett. Kistestvérére a JAS Gripenre vonatkozó előírásokat nem ismerem.)

Amikor a Zengői műszaki, lokátor elhelyezés helyett, a Tubesen való elhelyezést választották, a honvédelmi, környezetvédelmi és gazdasági szempontból egyértelműen rosszabb, sokoldalúan hátrányos megoldás mellet döntöttek.

Amikor az optimális Zengői lokátor elhelyezés helyett, - ki tudja, ki sejti, hogy milyen okokból - a Tubesen való elhelyezést választották, szerintem a honvédelmi, környezetvédelmi és gazdasági szempontból is egyértelműen rosszabb, sokoldalúan hátrányos megoldás mellet döntöttek. A Tubesen történő lokátor elhelyezés kifejezetten kedvező a hazánkat mélyrepülésben támadó terroristák és robotrepülőgépek számára. Nagyvárad irányából a Sebes – Körös völgyéből a Zengő irányba haladva, majd a Duna vonalánál Észak felé fordulva pl. a Paksi atomerőmű úgy támadható, hogy a támadókból a Tubesi lokátor semmit sem észlel!


A Tubestől a Paksi atomerőmű (mely az ország 40%-át látja el villamos-energiával) ÉK 360°-os tájolási rendszerben 43-44º irányban 71km távolságra fekszik. A 611m magas Tubestől ugyancsak 43-44º irányban 11km-re, Dobogó nevű, 594m magas és hozzátartozóan a Szószék nevű 586m magas hegycsúcs terül el. Ezek takarják a Paksi Atomerőmű tengerszintnél fél km-nél alacsonyabb légterét. Tubesről a Duna nyomvonalát 60m magasságban hosszú szakaszon nem lehet ellenőrizni. Tubesen való lokátor elhelyezés az ország egyik legkritikusabb létesítménye védelmét tekintve szinte semmit sem ér, és e mellett telepítése értékes meglévő honvédelmi berendezések elbontását és máshol való pótlását igényli!

A tubesi lokátor telepítés esetén, a Paks környéki légitér lokátoros megfigyelésére szerintem a Keleti Mecsekben szükség lenne egy olyan újabb lokátort telepíteni (pl. a Dobogó hegyen) mely belátja a Paks környéki légtért is és a Duna felett 60m magasságban repülő testeket is érzékelni tudja.

Észlelhető, hogy a magyar illetékesek ismét meghajoltak az alaptalan, szénhidrogén üzleti érdeket kiszolgáló kőolaj-zöld, illetve a repülőgépeket terrorfegyvernek használó muzulmán-zöld mozgalmár követelőzések, és az őket praktikusan pártfogoló korrupt politikai körök előtt.

A repülésbiztonság emberi élteket óv. Az emberi élet és egészség védelme a környezetvédelem mindent megelőző prioritású feladata. Vegyék végre észre, hogy 2004 májusa óta a Magyarországon is érvényes Római szerződés 36. Cikke, szerinti környezetvédelem feladata az emberi életet és egészséget védelme is. Ezért a repülésbiztonság is a környezetvédelem része. Ezt mondja ki a „Fenntartható fejlődéssel” foglalkozó riói 1. sz. elv, és ez van összhangban az „Evangelium Vitae” c. enciklikával is. (Szerintem nem lehet igaz keresztény, illetve eretnekségben bűnös az, aki fontossági sorrendet tekintve az emberi életet és egészséget nem az első helyre teszi!) Mivel a honvédelem feladata, az emberi élet védelme, a környezetvédelem, csupán akkor jelent komoly mérlegelési szempontot, ha más szempontból ugyancsak közvetlenül emberi életről és egészségről van szó. A bánáti bazsarózsa illetve néhány mohos tölgy érdeke ez esetben szerintem másodlagos. A magyar nemzet és a környezetvédelem valódi érdeke szerintem az, hogy a NATO által finanszírozott lokátort a Zengőre telepítsék.

Ha azt vizsgáljuk, hogy egy Duna felett kis magasságban repülő robotrepülőgépet (szárnyas rakétát), vagy muzulmán terroristák által vezetett fegyverként használt utasszállító gépet, hogy lehet a Zengőről, illetve a Tubesről bemérni – repülési magasságtól függően – Paksi atomerőmű, a Dunamenti erőmű, és a Duna menti városok védelme vonatkozásában (Tubes rovására) óriási különbségek mutathatók ki. Végleges telepítés előtt jó lenne e viszonyokat, próba-lokátorral és próbarepülésekkel ellenőrizni! Itt sok ezer milliárd Ft-os potenciális kár és sok tizezer ember halála a tét! Akik ez ügyben felelőtlenül, rosszul döntöttek szerintem minimum politikai szempontból felelőségre vonhatók!

A NATO helyében egy honvédelmi szempontból erősen csökkent értékű megoldást anyagilag nem támogatnék, viszont megkövetelném egy teljes értékű védelmi megoldás saját költségen való mielőbbi létesítését. Magyarországnak és a NATO-nak nem egyszerűen egy extra radarállomásra, hanem egy honvédelmi szempontból jól kihasználható lokátor rendszerre van szüksége.

Természetesen ezt a hibát sok és felesleges anyagi ráfordítással – pl. kerozint fogyasztó repülőgépen elhelyezett, költséges üzemű lokátorral a zengői elhelyezést részlegesen pótolni lehet. Ezért szinte bizonyos, hogy a szénhidrogén üzlet érdeket kiszolgáló korrupt mozgalmároknak a Tubensen történő telepítés sem lehet jó! Véleményem szerint a szénhidrogén üzleti érdeket kiszolgáló kőolaj-zöld mozgalmároknak, zöld álarcban a kerozin fogyasztás növelése a valódi célja, és mivel ez a huza - vona késlelteti az optimális honvédelmi megoldás létrejöttét, ez nincs ellentétben muzulmán terroristák cselekvési lehetőségeivel, ezért kedvező, a muzulmán-zöld terroristákat támogató mozgalmárok céljait tekintve is.

Az adófizető és személyében kockáztatott magyar nép, a döntéshozóktól jog szerint is elvárhatja, hogy a különböző lokátor telepítések hatékonyságát és teljes költségét, valamint a NATO –mint védelmi szervezet- véleményét, és anyagi hozzájárulását széleskörűen megismerje. Ha ezek közlését az illetékes szervek megtagadják, úgy az - nemzetközi szervek segítségével
- kikényszeríthető!:

i. i. Mibe kerül a Tubesen lévő létesítmények felszámolása?
ii. ii. Mibe kerül a Tubesen lévő létesítmények más helyen pótlása?
iii. iii. Mibe kerül a Tubesen lévő létesítményekkel kapcsolatot tartó létesítmények átalakítása, illetve más helyen való pótlása?
iv. iv. Mibe kerül a Zengőre tervezett létesítmények Tubesen történő telepítése?
v. v. Mivel a Tubesen történő telepítés – a Zengőhőz viszonyítva - a honvédelmi célból elégtelen, mibe kerül a kiegészítő létesítmények telepítése?
vi. vi. Mibe kerül a Tubesen létrehozott és az kiegészítő létesítmények egybehangolt működését biztosító rendszer elkészítése?
vii. vii. A beruházási költségeken kívül, mibe kerül mindezek éves üzemeltetési költsége

viii. viii. Ha az eredeti terveknek megfelelően a Zengőre telepítjük a lokátort és a Tubesen lévő létesítményeken nem változtatunk, mekkora a beruházási költség, és mekkora az éves költség?
ix. ix. A viii. pontban leírt költségek mennyivel nőttek. a miatt, mivel a „kőolaj-zöld” illetve „muzulmán-zöld” korrupt mozgalmárok a jó időben, jó helyen történő telepítést megakadályozták.
x. x. Akik ez ügyben a magyar népnek kárt okoztak, azok ellen, „aki másnak jogellenesen kárt okoz azt köteles megtéríteni” jogalapon mikor indítanak polgári eljárást?
xi. xi. Milyen büntetést kaphatnak azok a hivatalos személyek, akik ez ügyben a törvényes karhatalmi eszközök szigorú alkalmazását elbliccelték?
xii. xii. Közöljék, hogy a többlet beruházási költségekből hány daganatok korai diagnosztizálására alkalmas PET berendezést lehet készíteni és az éves többlet költségekből, hány vastag béldaganatos beteg gyógyszeradagját lehet beszerezni.
xiii. xiii. A tubesen történő telepítéssel a repülőgépen elhelyezett költséges lokátor nem pótolható. Ez azt jeleni, hogy Magyarországnak évi kb. 1,2 milliárd Ft. költség hozzájárulást kell évente fizetni a NATONAK a repülőgépen elhelyezett költséges lokátor üzemeltetéséhez.

A hatóságok szíveskedjenek a közvélemény elé tárni azokat a számításaikat, mely szerint a Zengőre telepített körbeforgó antennájú lokátor elektromágneses sugárzása, meghaladja a Nap sugárzási intenzitás, ezért valószínűsíthető, hogy árt a Zengőn fellelhető „őshonos” bánáti bazsarózsáknak:

Szerintem a bánáti bazsarózsa annyira sem őshonos a Zengőn, mint az oláhság Erdélyben . A hatóságok szíveskedjenek a közvélemény elé tárni azokat a fosszilis bizonyítékokat is, mely szerint a szubmediterrán bánáti bazsarózsák bizonyosan a geológiai harmadkorból maradtak meg a Zengőn, ezért őshonosnak tekinthetők! (Vagyis a kétmillió éves geológiai negyedkorban, tapasztalt jégkorszakok, összesítve legalább tízezer évnyi hideg száraz tundra éghajlatát túlélték. Nekem, egyetlen fosszilis bizonyíték is elég lenne.) Útálom a Zengő ügyben hangoskodó – nemzetidegen érdekeket kiszolgáló- hazugság özönt.

Ennek a bajnak – mint az éretlen trágyának - legyen ismert a gazdája! Ezért illő lenne közölni, hogy e hibás döntésért, személyükben kik tehetők felelőssé. Többen kíváncsiak arra, hogy hívják azokat a kitűnőségeket, kiváló keresztényeket, akik a magyar honvédelmi érdeket, kőolaj-zöld illetve muzulmán-zöld mozgalmárok érdeke után, az emberi élet érdekét, a szénhidrogén üzleti körök anyagi érdeke után következően sorolják be?

Mikor veszik az illetékesek végre észre, hogy a honvédelem, védelmi része 100%-ban környezetvédelem is!


Szeged 2007

Fejér Levente


Tubes !   
DOC  vagy 
RTF  vagy PDF  formában








© Reális Zöldek Klub . Minden jog fenntartva.

Közreadva: 2008-11-22 (844 olvasás)

[ Vissza ]


Szerver statisztikai adatok.


Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek.
A közzétett hírek, vélemények és a hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 1992-2014 a Reális Zöldeké.
A Reálzöldek honlapján megjelenő különböző írások és vélemények nem feltétlen tükrözik a Reálzöldek véleményét, hanem kizárólagosan a szerzőkét.

Üzenet a webmesternek: webmester@realzoldek.hu

PHP-Nuke © 2005 Francisco Burzi. A PHP-Nuke szabad szoftver, a GPL licenszben leírtak alapján terjeszthet?, kötelez? terméktámogatás nem jár hozzá.
Platinum 7.6.b.4 Alapú Weboldal

Oldalkészítés: 0.21 másodperc

:: fisubgreen phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::